Gyakori kérdések
Hogyan érlek el titeket?
Telefonszámunk: +36305497463
E-mail címünk: ugyfelszolgalat@bagworld.hu
De írhatsz online ügyfélszolgálatunkra is.
Mennyi idő a szállítás, és milyen költségekkel jár?
Készleten lévő termékek esetén a szállítási határidő általában a rendeléstől számítva 1-3 munkanapot vesz igénybe. A megrendelés fázisairól vásárlóinkat e-mailben tájékoztatjuk.
Rendszerünk a szállítási díjakat automatikusan kalkulálja. A díj függ a választott szállítási módtól, ezért a kiválasztott termékekre vonatkozó szállítási díjat a kosárba belépve lehet folyamatosan megtekinteni a megrendelést megelőzően is. Bővebb tájékoztatást ITT találhatsz.
Milyen fizetési módokat fogadtok el?
Fizethetsz bankkártyával, utánvéttel vagy akár banki előre utalással is.
Nem kaptam visszaigazoló emailt a rendelés után, mit tegyek?
Előfordulhat, hogy a Gmail rendszere tévesen levélszemétként érzékeli a visszaigazoló emaileket, kérünk, nézd meg a Promóciók, illetve a Spam mappát is.
Rendelés során előre utalásos fizetést választottam, mit kell tennem??
A rendelést követő visszaigazoló e-mailben minden utaláshoz szükséges információt megtalál, a rendszer által számolt összeget utalja át a megrendeléstől számított 7 napon belül (GLM-Style Kft., bankszámlaszám: 10300002-13858056-00014908).
Rosszul adtam meg a számlázási adatokat, kérhetek új számlát?
Amennyiben rendszerhiba, gépelési hiba okozta a hibás számla kiállítását, úgy ki tudjuk állítani az újat a helyes adatokkal. Utólag, új adatokkal nem áll módunkban számlát módosítani.
Visszaküldhetem vagy kicserélhetem a táskát, ha nem vagyok elégedett?
A megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül a vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a GLM-Style Kft. köteles a termékért kifizetett vételárat visszateríteni a vásárlónak, legkésőbb a termék visszaérkezését követő 14 napon belül. Elállás esetén a termék visszajuttatása a vevő feladata és költsége.
Utánvétes, porto csomagot nem áll módunkban átvenni. Visszaküldési cím: GLM-Style Kft. – 2040 Budaörs, Sóvirág utca 8258. hrsz.
Mi tegyek, ha hibás vagy sérült terméket kaptam?
Írj egy e-mail-t az ugyfelszolgalat@bagworld.hu címre, majd a hibás terméket ajánlott küldeményként juttasd vissza cégünk telephelyi címére (GLM-Style Kft. – 2040 Budaörs, Sóvirág utca 8258. hrsz), majd postafordultával cseréljük és visszaküldjük az új terméket a vásárló címére. Az utánvéttel visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni.
Ha nem veszem át a csomagot, és nem is jeleztem az elállási szándékomat, akkor milyen jogi helyzet áll fenn?
A vevő ez esetben szerződésszegést követ el. A csomag átvételének megtagadása, vagy elmulasztása nem minősül vásárlástól való elállásnak. Mivel nem vette át a megrendelt terméket, nem teljesítette a szerződéses kötelezettségét (azaz a teljesítést nem fogadta el). Ilyen esetben a vállalkozó jogosult felmondani a szerződést, és kártérítésként követelheti a szállítási díj összegét. Ha a vevő előre fizetett, akkor a termék ellenértékét a szállítási díj levonásával kell visszafizetni részére.